Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


HK 450 Pro TT építés

2012.06.08

 I. Kicsomagolás, mit takar a doboz...?   

A csomag...

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsomagolás után egy egész más gép került elő a dobozból mint a korábbi HK-450 vagy akár a GT is. Más a törzs kialakítása, nagyon erős masszív, erőt sugárzó darab.

450ttpro-3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  

A törzs: Egy teljesen új szerkezet, merőben más kialakítású a szervók befogadása, a farok szervó elhelyezése.. Teljes karbon, gyönyörű darab.

  

II. Összeépítés, beállítás...

A heikopterhez található manual (még magyarul is) ami letölthető >>> itt..

Lévén az első Pro helikopter amit összeépítek, 1-2 dolog hozott meglepetést. Van az emberben egy kialakult összeépítési lépés sorrendje, no ezt most át kellett rendezni. Én egy 450-es gépbe szervókat teszem be és csak azt követően a motort, itt ez ne tedd.

Be kell építeni a motort és főfogaskerékkel be kell álltani a helyes fogtávolságot. A másik meglepetés a farok szervó.

Számomra kényelmes a faroklégcsavar 0° állásszög-beállításhoz a szervó tologatása... itt ez sincs! Ezt a szervó tolórúdjával kell beállítani (hossz beállítás).

De ezeket leszámítva jól szerelhető, a csavarok jók, nekem nem mentek tönkre.. de a csavar rögzítő nagyon fontos.

A szervók egyforma magasság állításhoz az alábbi kis eszközt használtam, meglepően jó, azt hittem jobb a szemmértékem - ezt követően csak ezt használom.

szervo_magassag_tools.jpg  

III. Ilyen lett... 

01164553.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sikerült a gépet összeépíteni és Május elsején berepülni. Nagyon jó lett, szépen repül, ami szembetűnő, hogy sokkal halkabb – ez a farok hajtásnak köszönhető. A gép a magas fordulatszám miatt nagyon stabil gyors – nagyon kellemes az első benyomás a helikopterrel.

 

 
 IV. Reptetés 

2011 Május:  A HK 450 TT Pro szerintem egy nagyon jó gép, én ezt helikoptert Gázgörbével reptetem 2800-3000 fordulaton. A helikopter nagyon jól reagál gyors csak ajánlani tudom. 


2011 Június: A helikopter azért csak hoz meglepetést kb.30 Start van benne és  a farok egyre jobban vibrál. Látszólag semmi baj de nem stabil, Szerintem Tarot farkat szeretne... 


2011 Július: A HK 450 Pro TT kapott egy komplett Tarot 450 Pro farok meghajtást. A farok vibráció megszűnt és szépen repül. A Tarot alkatrészek sokkal jobb minőségűnek tűnik, mint a HK, igaz drágább is.  

A fogyasztása is megfelelő 5 perc közepes sport repülés után a 2200 mAh aksiba kell tölteni 1500-1600 mAh-t. A kabin festése mint látható bordó, ez szerintem szép de nekem nem jól látható, én sárgára esküszöm.. így hamarosan megkapja a T-Rex kabint.

 

 2011. November...

Lassan kezdődhet a karbantartás időszaka... Szépen repült a gép de az összeépítése nem lett olyan amit szerettem volna. Több alakrészt cserélek Tarot-ra, így úgy döntöttem a gépet szétszedem és a cserealkatrészekkel együtt egy kicsit szebben vezetékelve átépítem.

 

A „nagy” karbantartás és a Tarot alkatrész beépítés pillanatai. 

imag0071.jpg

 

imag0069.jpg

 

imag0070.jpg

  

A karbantartás alatt kiderült, hogy a főtengelycsapágy nem az igazi, ezt cserélni kell. A jelenség érdekes volt a gép olyan bizonytalan mozgást produkált, furcsa volt. A csapágy csere után a főtengely mozgása megszűnt, és mozgása mint régen.

 

2012. Március... Keződik a tavaszi szezon, remélem pár 100 startig nem lesz probléma.

 

2012. Május: Ilyen lett mára és nagyon jól repül, úgy látom jó a HK 450 TT ha egy-két fontos alkatrész cserélve lett rajta. Nálam szépen repül.

 

imag0225.jpg

Húrááá... újra lehet szerelgetni, sajnos nem bírta sokáig. A helikopter a levegőben alig akar megállni, mintha a gázkart állandóan mozgatnám libeg, lebeg összevissza. Leszállás után pedig mintha valami szorulna, meg nyikkan... csapágyra gyanakszom. A főtengely csapágyak még az eredeti HK. Irány a csapágy bolt egy pár 5x11x5 csapágyért.

2012.06.  A Helikopter csapágyait kicseréltem. Ha már megbontottam vissza tettem bele a 13T fogaskereket a 11T kicsi volt a 12T meg nem volt itthon.

Jöhet a berepülés, de most úgy néz ki minden rendben lesz. Mivel a legtöbbet a az 500-as géppel repülök így ezt a helikoptert átalakítom a SCALE MD 500-ra és látványé lesz a főszerep...

 

md500_100.jpg

 

Remélem hamarosan ilyen lesz...

 

 

 


 

(c) Minden ami RC Helikopter

 

 

 

A mappában található képek előnézete HK 450 TT Pro

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.